مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-03سياسي

دستگاه قضا از مطالبات قانونی اصناف، تمام قد دفاع خواهد کرد


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: چنانچه صنفی نسبت به شرایط موجود و کمبودها معترض است باید صف خود را از اغتشاش گران جدا سازد و طبق مقررات قانونی به بیان اعتراضات خود اقدام کند تا از حمایت دستگاه قضایی بهرمند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر و تسلیت شهادت نیروهای مدافع امنیت اظهار داشت: دستگاه قضا با مسببان این حوادث برخورد قاطع خواهد داشت.

وی افزود: دستگاه قضایی استان اصفهان از کلیه نهادهای دولتی، انتظامی و امنیتی می خواهد تا با تشکیل کمیته تخصصی و تجمیع مستندات این حوادث، تمامی خسارت هایی که بر اماکن، امکانات و اموال عمومی و خصوصی وارد شده است را با دقت بررسی و به دستگاه قضایی اعلام کنند.

جعفری بیان کرد: علاوه بر کیفرهایی که برای مرتکبان، اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال عمومی در نظر گرفته خواهد شد، آن ها را به جبران تمامی خسارت های وارده به نظام، دولت و مردم ملزم خواهیم ساخت.

رییس کل دادگستری استان اصفهان خطاب به اصنافی که نسبت به شرایط صنف خود معترض هستند عنوان کرد: چنانچه صنفی نسبت به شرایط موجود و کمبودها معترض است باید صف خود را از اغتشاشگران جدا سازد و طبق مقررات قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا از مطالبات قانونی اصناف، تمام قد دفاع خواهد کرد

دستگاه قضا از مطالبات قانونی اصناف، تمام قد دفاع خواهد کرد