مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-03سياسي

برنامه های وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت قم اعلام شد


مراسم وداع با پیکر شهید مهدی زاهدلویی امشب در حرم حضرت معصومه(س) و آستان امامزاده سید معصوم(ع) برگزار و فردا نیز پیکر شهید مدافع امنیت بر دوش مردم از حرم مطهر به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه های وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی از سوی روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم اعلام شد.

نخستین مراسم وداع با شهید مدافع امنیت دوشنبه 11 مهر ماه 1401 بعد از نماز مغرب و عشا در صحن مسجد اعظم(ص) رم مطهر حضرت معصومه (س) و همچنین دومین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نیز امشب ساعت 20:30 در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برگزار می شود.

  مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت فردا سه شنبه 12 مهرماه ساعت 15:00 با تجمع و اقامه نماز در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت آغاز و با تشییع به سمت صحن جواد الائمه(ع)، سه راه خورشید و سپس خیابان امامزاده ابراهیم(ع) ادامه می یابد و در پایان پیکر مطهر در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) قم به خاک سپرده می شود.

همچنین مراسم اولین شب تدفین شهید مدافع امنیت سه شنبه 12 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء  در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت قم اعلام شد

برنامه های وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت قم اعلام شد