مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-03سياسي

بزرگ ترین خسارت اغتشاشات، تاثیرپذیری شتابزده نوجوانان از خبری دروغ بود


دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس گفت: بزرگ ترین خسارت اغتشاشات، تاثیرپذیری شتابزده نوجوانان و جوانان از یک خبر دروغ و ایجاد اغتشاش خیابانی به دنبال آن بود.

- ابراهیم شعرا در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به آسیب ها و خسارت های ناشی از اغتشاشات اخیر اظهار داشت: بزرگ ترین خسارت، گول خوردن جوانان و نوجوانان و تاثیرپذیری شتابزده آنها از یک خبر دروغ بود.

وی ادامه داد: اینکه جوانان و نوجوانان که تجربه کمتری دارند، با یک خبر دروغ این چنین به خیابان ریخته و خساراتی را به مواکب  حسینی و مساجد بزنند و به تاسیسات انتظامی آسیب رسانده و نیروهای انتظامی و امنیتی را به شهادت برسانند، خسارت بزرگ که جای تامل دارد .

شعرا بیان کرد: بازگرداندن آرامش به جامعه، با روشنگری و انعکاس واقعیت ها به مردم همچنین پرهیز از واکنش های تند با افرادی که به خیابان ها می آیند و ندادن بهانه دست افراد فرصت طلب و خیانتکار، میسر می شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری توسط معتمدین و اساتید دانشگاه، می تواند نقشه های شوم خائنان و منافقان که با ظاهر اعتراض، به دنبال براندازی هستند را خنثی کند.

وی با اشاره به رفتار سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر گفت: آنها احساساتی شده و تحت تاثیری چیزهایی که به آنها الق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین خسارت اغتشاشات، تاثیرپذیری شتابزده نوجوانان از خبری دروغ بود

بزرگ ترین خسارت اغتشاشات، تاثیرپذیری شتابزده نوجوانان از خبری دروغ بود