مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-03پزشكي

فروش روغن حیوانی به کشورهای حوزه خلیج فارس


یکی از مشکلاتی که در درون بدن انسان می تواند بسیار خطرناک باشد انسداد رگ ها و شریانهای اصلی بدن است، مصرف روغن های نا مناسب و مواد مغذی غیر طبیعی در بروز این مشکلات بسیار موثر است - همانطور که می دانید ایلام مانند کرمانشاه و لرستان و کردستان از تولید کنندگان روغن حیوانی می باشد.

عطر و طعم این روغن مانند روغن زرد کرمانشاه و لرستان بر گرفته از گیاه چویر است.

روغن حیوانی اصل ایلام که توسط عشایر و روستاییان تهیه می شود و به فروش میرسد، به دلیل تغذیه دامها از گیاهان تازه و عطری این مرز و بوم در بهار، و در تابستان و پاییز که از گیاهان خشک تغذیه می کنند علاوه بر طعم و بوی دلپذیر، خواص دارویی زیادی دارد.

روغن حیوانی تولید شده مناطق کوهستانی از بهترین نوع روغن زرد می باشد؛ زیرا رطوبت کم در تهیه این محصول نقش بسزایی ایفا می کند.

 به علت عدم آشنایی مردم از مرغوبیت روغن حیوانی استان ایلام، این محصول ناشناخته مانده است و روغن حیوانی ایلام با نام روغن کرمانشاهی در بازار به دست مصرف کننده می رسد چه بسا این روغن همان کیفیت روغن کرمانشاهی را دارد و تفاوتی در این روغن با روغن کرمانشاهی دیده نمی شود.

اگر تمایل به خرید روغن حیوانی اصل دارید، می توانید از طریق سایت آراد برندینگ و شماره درج شده در آن مستقیم با فروشنده روغن حیوانی اصل ایلام ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش روغن حیوانی به کشورهای حوزه خلیج فارس

فروش روغن حیوانی به کشورهای حوزه خلیج فارس