مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-03سياسي

جزییات نشست کمیسیون اصل 90/ وزیر راه: یک و نیم میلیون مسکن در حال ساخت است


در حال حاضر بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن در حال ساخت و بیش از یک میلیون و 500 هزار قطعه زمین آماده بارگذاری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت گوی تلویزیونی در تشریح جلسه این کمیسیون که با حضور و اسکان بود؛ این موضوع یکی از مسائلی است که متاسفانه با تأخیر مواجه شده و امروز از وزیر خواستیم که شخصی را برای پیگیری موضوع مشخص کند و ان شاالله گزارشات آن بر اساس توافقات و تعهدات امروز این وزارتخانه ارائه می شود.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت بحث سوانح جاده ای بود که یکی از مشکلاتی است که در کشور با آن مواجه هستیم و مقرر شد وزارت راه سامانه سوانح جاده ای را بر اساس قانون راه اندازی کند و ما بتوانیم نسبت به کنترل دوربین ها این سوانح را کنترل کنیم.

پژمانفر در ادامه به موضوع معلولان اشاره و تصریح کرد: قانونی در رابطه با معلولان وجود دارد که بر اساس آن باید شرکت های ریلی و جاده ای به معلولان عزیز بلیت های نیم بها عرضه کنند که این موضوع هم یکی از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که در این جلسه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت بحث تاخیر در پروازها بود، اگرچه امروز این تاخیرها کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون اصل 90/ وزیر راه: یک و نیم میلیون مسکن در حال ساخت است

جزییات نشست کمیسیون اصل 90/ وزیر راه: یک و نیم میلیون مسکن در حال ساخت است