مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-03سياسي

این فرمانده بار ها تا مرز شهادت پیش رفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین مراسم «یادها و نام ها»  که با هدف تجلیل از فرماندهان راوی تاریخ شفاهی و همچنین رونمایی از آثار جدید پژوهشی و اسنادی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، - حاج غلامرضا جعفری همزمان با عملیات رمضان و پس از انتصاب شهید مهدی زین الدین به فرماندهی تیپ 17 علی بن ابیطالب (ع) به این یگان فراخوانی و در مسئولیت هایی چون؛ واحد عملیات و جانشینی لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) نقش آفرینی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین مراسم یادها و نام ها  که با هدف تجلیل از فرماندهان راوی تاریخ شفاهی و همچنین رونمایی از آثار جدید پژوهشی و اسنادی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، در بخش تجلیل ویژه از سردار سرتیپ پاسدار حاج غلامرضا جعفری فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب در دوران دفاع مقدس از سوی سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه تجلیل ویژه انجام شد.

در این مراسم جای سردار جعفری در میان همرزمان خود خالی بود .

سردار غلامرضا جعفری جوانی پر شور و انقلابی در دوران انقلاب اسلامی، مجاهدی پرتلاش و خستگی ناپذیر در جبهه های حق علیه باطل، سرداری بسیجی و متواضع در فرماندهی بسیجیان و رزمندگان اسلام! با آغاز غا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فرمانده بار ها تا مرز شهادت پیش رفت

این فرمانده بار ها تا مرز شهادت پیش رفت