مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-03اجتماعي

بلندی: توجه به مهارت محوری رمز تحقق اهداف اقتصادی است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با تأکید بر توجه به مهارت محوری در دانشگاه ها، گفت: 70 درصد اهداف اقتصادی هر کشور به دست تکنسین هاست و تحقق اهداف اقتصادی مستلزم نیروهای تکنسین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه در مرکز آموزش علمی کاربردی آتش نشانی، گفت: ما در نظام علمی کاربردی به طور کلی در هر حوزه ای پای کار هستیم و دانش پژوهان ما مسائل تئوری و عملی را یاد می گیرند تا وارد میدان کار شوند و پاسخگویی به یک نیاز کشور را محقق کنند.

وی گفت: دانش پژوهان ما برای میدان کار آماده می شوند، آنها هم تئوری و هم عملی آموزش می بینند، بنابراین مردان رزم جهاد مبارزه با بیکاری در دانشگاه علمی کاربردی حضور دارند تا گوشه ای از نیازهای کشور را برطرف کنند.

بلندی ادامه داد: اینکه من به مرکز علمی کاربردی آتش نشانی آمدم به دلیل تبریک روز آتش نشان بود، برای ما خیلی سنگین بود که آتش نشانان ما در خارج کشور آموزش بببینند و حالا بسیار خوشحالم که میبینم یکی از ثمرات دانشگاه علمی کاربردی به مرکز بین المللی تبدیل شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: بیشتر مدرسان این مرکز بیش از 25 سال سابقه فعالیت در حوزه آتش نشانی دارند، هم تئوری و هم عملی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندی: توجه به مهارت محوری رمز تحقق اهداف اقتصادی است

بلندی: توجه به مهارت محوری رمز تحقق اهداف اقتصادی است