مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-03سياسي

بهسازی و رنگ آمیزی 6 هزار متر مربع از جداره های مدارس منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص اقدامات شاخص و ویژه متناسب با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر گفت: - همزمان با مهر 1401، 6 هزار متر مربع از جداره های مدارس منطقه 13 بهسازی و زیباسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص اقدامات شاخص و ویژه متناسب با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر گفت: رنگ آمیزی و بازسازی نقاشی دیواری جداره های بیرونی مدارس منتخب اجرایی شده است.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به اینکه نقاشی های دیواری موجب زیبایی شهر و تزریق روح شادابی به شهروندان و تداعی کننده خاطرات برای تماشاگران این نقاشی ها است، خاطرنشان کرد: این اقدام با استفاده از رنگ ها و طرح های شاد می تواند زیبایی های بصری را برای دانش آموزان مدارس ایجاد کند که منجر به حس سرزندگی برای این عزیزان خواهد بود.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت: حدود 5 هزار و 700 متر مربع از جداره های مدارس منتخب نیز پاکسازی و شستشو شده است.

او خاطر نشان کرد: آذین بندی و نصب پرچم ایران در مدارس، رنگ آمیزی درب های ورودی، المان ها و مبلمان حیاط مدارس منتخب نیز از دیگر اقداکمات منطقه 13 در این راستا بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و رنگ آمیزی 6 هزار متر مربع از جداره های مدارس منطقه 13

بهسازی و رنگ آمیزی 6 هزار متر مربع از جداره های مدارس منطقه 13