مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-03سياسي

استاندار قم: اوقاف با استفاده از رسانه ها با مردم سخن بگوید


اوقاف باید در زمینه اجرای امینانه نیت واقفان، اطلاع رسانی های گسترده تری را در دستور کار قرار دهد و با استفاده از بستر رسانه ها با مردم سخن بگوید تا نظر عمومی جامعه نسبت به وقف تلطیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمدتقی شاهچراغی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم با بیان اینکه وقف، نهاد دینی  ممتازی به شمار می رود اظهار کرد: موقوفات در برآوردن نیازهای جامعه اثربخشی بالایی دارند.

وی افزود: اداره کل اوقاف قم در زمینه های مختلف مخصوصاً در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برنامه های قابل تقدیری داشته که به خصوص در سال جاری و دو سال اخیر در دوران شیوع کرونا چشمگیر بوده است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه اداره کل اوقاف باید اطلاع رسانی کامل و دقیقی در مورد همه فعالیت های خود داشته باشد عنوان کرد: همگی باید تلاش کنیم تا اعتماد عمومی به نهاد وقف توسعه یابد تا شاهد شکل گیری موقوفات جدید در استان باشیم.

وی ادامه داد: اوقاف باید در زمینه اجرای امینانه نیت واقفان، اطلاع رسانی های گسترده تری را در دستور کار قرار دهد و طریق رسانه ها با مردم سخن بگوید تا نظر عمومی جامعه نسبت به وقف تلطیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: اوقاف با استفاده از رسانه ها با مردم سخن بگوید

استاندار قم: اوقاف با استفاده از رسانه ها با مردم سخن بگوید