مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-03سياسي

جمع آوری 340 میلیارد در پویش شور عاطفه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری روز دوشنبه در مراسم زنگ عاطفه ها که در دبیرستان دخترانه بنت الهدی برگزار شد، افزود: - سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه ها گفت: امسال 340 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی با وجود مشکلات آحاد جامعه، جمع آوری شد و مردم به ویژه دانش آموزان در این طرح مهر، حضور پرشور و فعال داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری روز دوشنبه در مراسم زنگ عاطفه ها که در دبیرستان دخترانه بنت الهدی برگزار شد، افزود: با عنایت وزیر آموزش و پرورش و معاونین و مدیران کل کشور همچنین مدیران مناطق مراکز استان ها، جشن شور عاطفه ها در سراسر کشور به صورت همزمان با محوریت دانش آموزان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی 1401-1400 مجموع کمک های مردمی و دانش آموزی برابر با 291 میلیارد تومان بود که در اختیار دانش آموزان محروم و نیازمند قرار گرفت.

بختیاری تأکید کرد: این کمک ها، صرفا به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی اهداء نمی شود؛ مابقی خیران نیز مستقل از این جریان کمک های متعددی داشته اند.

بختیاری اضافه کرد: در پویش شور عاطفه ها، کمک دانش آموزان در اختیار دانش آموزان نیاز قرار می گیرد و این مساله از ویژگی های اصلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 340 میلیارد در پویش شور عاطفه ها

جمع آوری 340 میلیارد در پویش شور عاطفه ها