مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 12:472022-10-03دانش

بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان کذب محض است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در خصوص اعتراضات اخیر و سردادن شعار های هنجارشکن در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: - معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در دانشگاه اصفهان هیچ موردی از بازداشت دانشجویان در جریان اعتراضات اخیر نداشتیم، گفت: اخبار بازداشت دانشجویان این دانشگاه در فضای مجازی، کذب محض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در خصوص اعتراضات اخیر و سردادن شعار های هنجارشکن در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی حدود 30 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که طی دو روز گذشته حدود 300 دانشجو در جریان اعتراضات شعار های هنجارشکنانه سر دادند.

تمام تلاش مدیریت دانشگاه بر این بوده که دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند تا شاهد درگیری و تنش نباشیم.

علی نوروزی ادامه داد: درست است که اقدامات هنجارشکنانه انجام گرفته است، اما دانشجویان را فرزندان خود می دانیم و ممکن است برخی از روی ناآگاهی و برخی تحت تأثیر شرایط موجود قرار گرفته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: تجمع 300 دانشجو در مقابل 30 هزار دانشجویی که در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند تعداد اندکی است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان کذب محض است

بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان کذب محض است