مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-03اقتصادي

پیش بینی کمک 3 میلیارد تومانی خیرین در جشن عاطفه های ساوه


سال گذشته با مساعدت خوب نیکوکاران یک میلیارد و 800 میلیون تومان در این راستا جمع آوری گردید که امسال پیش بینی شده است این رقم تا حدود 3 میلیارد تومان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه،  حسین ذبیحی صبح امروز در نواختن آیین زنگ عاطفه ها که در دبستان شاهد شهید پیران شهر ساوه برگزار شد، اظهار کرد: جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند هرساله در ایام بازگشایی مدارس برگزار می شود تا دانش آموزان نیازمند دغدغه ای بابت شروع سال تحصیلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و 360 دانش آموز از خدمات کمیته امداد امام (ره) ساوه بهره مند هستند، افزود: هرساله دو برنامه جشن عاطفه ها در مهرماه و جشن نیکوکاری در اسفندماه برای تامین بخشی از نیازهای این عزیزان برگزار می شود تا این دانش آموزان احساس کمبودی برای تحصیل و ایام نوروز نداشته باشند.

رییس کمیته امداد ساوه تصریح کرد: سال گذشته با مساعدت خوب نیکوکاران یک میلیارد و 800 میلیون تومان در این راستا جمع آوری گردید که امسال پیش بینی شده است این رقم تا دو میلیارد و 700 میلیون تومان برسد.

وی در ادامه با اشاره به تحت پوشش بودن چهار هزار و 700 خانوار در ساوه گفت: صندوق صدقات راه ارتباطی مردم با کمیته امداد جهت رفع مشکلات نیازمندان واقعی است و مردم میتوانند کمک های نقدی خود با اطمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کمک 3 میلیارد تومانی خیرین در جشن عاطفه های ساوه

پیش بینی کمک 3 میلیارد تومانی خیرین در جشن عاطفه های ساوه