مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-03سياسي

روایت یک دانشجو از اتفاقات یکشنبه شب دانشگاه شریف


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امیرعباس جعفری در گفت وگو با ایسنا، درباره اتفاقات شب گذشته دانشگاه شریف اظهار کرد: دیشب تجمع مقابل دانشکده کامپیوتر دانشگاه شروع شد و سپس جمعیت به سمت سردر دانشگاه حرکت کردند و چون قول های داده شده به دانشجویان درباره آزاد شدن برخی دانشجویان هنوز عملی نشده بود، دانشجویان تندتر از تجمعات قبلی شعار می دادند، حتی شعارهای رکیکی هم به مسئولان نظام دادند.

وی ادامه داد: هنگام خارج شدن دانشجویان از دانشگاه در سردر دانشگاه و پارکینگ درگیری هایی رخ داد، نیروهای امنیتی از قبل لیدرهای اعتراضی را نشان کرده بودند و آماده دستگیری بودند، اما هنگامی که دانشجویان از پارکینگ قصد خروج داشتند درگیری رخ داد، گاز اشک آور شلیک شد و براساس آنچه من شنیدم تیرهای پینت بال هم شلیک شد و وقتی حراست مانع می شود که دانشجویان توسط نیروهای امنیتی دستگیر می شوند، آن نیروها با حراست برخورد می کنند.

این اتفاقات ادامه داشت تا وزیر علوم آقای زلفی گل وارد دانشگاه شده و با نیروهای امنیتی صحبت می کند پس از آن مسیر خروج دانشجویان باز شده و دانشجویان با ون و اتوبوس هایی که از سوی دانشگاه تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک دانشجو از اتفاقات یکشنبه شب دانشگاه شریف

روایت یک دانشجو از اتفاقات یکشنبه شب دانشگاه شریف