مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-03فرهنگي

برگزاری جشنواره ای برای روستا ها و عشایر دوستدار کتاب


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند در نشست خبری هشتمین دوره جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان ها و نهاد های همکار و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با نظارت .

- معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وظیفه دولت است که زمینه بیشتری را برای مطالعه در روستا ایجاد کند که شکل گیری این جشنواره برای این هدف است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند در نشست خبری هشتمین دوره جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان ها و نهاد های همکار و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با نظارت اداره کل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی اقدام به برگزاری این جشنواره با هدف پشتیبانی از برنامه ها، فعالیت ها، اقدامات انجام شده و طرح های در حوزه کتاب و کتابخوانی در راستای تقویت هویت ایرانی- اسلامی، امیدبخشی، توسعه کسب وکار های فرهنگی، هنری، محلی و بومی و محرومیت با محوریت فرهنگ در میان روستاییان و عشایر کشور کرده است.

به گفته وی، شاخص های داوری این جشنواره بایستی متناسب با نیاز های محلی، آیین های بومی و ارزش های دینی و فرهنگی برگزار شود تا تاثیرات پایداری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ای برای روستا ها و عشایر دوستدار کتاب

برگزاری جشنواره ای برای روستا ها و عشایر دوستدار کتاب