مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-03سياسي

دشمنان ایران آگاهانه به دنبال ایجاد چند دستگی هستند


مسؤول کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان گفت: دشمنان مردم ایران، آگاهانه به دنبال ایجاد چند دستگی در میان مردم هستند.

- احمد فروزبخش، مسؤول کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون فتنه و اغتشاشات اخیر کشور اظهار داشت: باید توجه داشت که ذات اتفاقی مانند فتنه همیشه با ابهام و عدم قطعیت همراه است و در این مسیر دعوت به صبر، عجله نکردن و تبیین حقایق و جبهه حق ضرورت دارد.

وی افزود: فوت مهسا امینی اتفاقی ناراحت کننده بود که بررسی دقیق آن به زمان نیاز داشت اما پس از گذشت چند روز، اغتشاشات کور، جای مطالبه گری را گرفت و زمانی که مردم متوجه شرایط شدند صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

فروزبخش با بیان اینکه ریشه این وقایع به موضوع سرمایه اجتماعی باز می گردد و لازم است در این راستا سرمایه گذاری و نباشد، هر اتفاق کوچکی می تواند جرقه ناآرامی ها و اتفاقات ناگوار بزرگ تری باشد.

مسؤول کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان با بیان اینکه مسأله سرمایه اجتماعی در میان مدت با دو موضوع خدمت صادقانه به مردم و در دست گرفتن فضای رسانه قابل ترمیم است، خاطرنشان کرد: اگر سرمایه اجتماعی به وضعیت بحرانی برسد، کشور دچار مشکلاتی از جمله نبود امنیت و ضعیف شدن و تجزیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران آگاهانه به دنبال ایجاد چند دستگی هستند

دشمنان ایران آگاهانه به دنبال ایجاد چند دستگی هستند