مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-03سياسي

امام جمعه شیراز: توزیع امکانات میان مردم با عدالت انجام شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ما موظف هستیم از نظر دینی و انقلابی باید عدالت را در توزیع امکانات میان مردم برعایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازشیراز، آیت الله لطف الله دژکام در آیین توزیع 12 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و ملزومات آموزشی بین دانش آموزان نیازمند در سطح استان فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که ما موظف هستیم از نظر دینی و انقلابی به عدالت توزیعی امکانات برای مردم بپردازیم، گفت: حضرت آقا بارها بر این نکته تاکید کردند و لذا باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

وی افزود: در این راستا یکی از مراکز عدالت توزیعی و خدمت به نیازمندان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در طول سال خدمات متعددی به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه ارائه می دهد.

آیت الله دژکام گفت: این نهضت در آغاز سال تحصیلی و ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند که با توزیع امکانات آموزشی توسط گروه های جهادی همراه است جای تقدیر دارد که این بسته ها را با رعایت ادب و احترام و کرامت انسانی به دستِ افراد مورد هدف می رساند.

امام جمعه شیراز ضمن تاکید بر همراهی مردم در اجرای این طرح، خواستار تداوم این مهم تا مرتفع شدن نیاز دانش آموزان شد و گفت: در آغاز سال تحصیلی نباید اجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: توزیع امکانات میان مردم با عدالت انجام شود

امام جمعه شیراز: توزیع امکانات میان مردم با عدالت انجام شود