مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-03سياسي

ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهجوری، معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت ادامه داد: این 60 مرکز فرهنگی و مذهبی جدید شامل مسجد، - معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی در مناطق محروم و روستایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهجوری، معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت ادامه داد: این 60 مرکز فرهنگی و مذهبی جدید شامل مسجد، حسینیه و خانه عالم می شود که در مناطق محروم و کم برخوردار سراسر کشور تکمیل و ساخته شده است و خوزستان بیشترین سهم را از این مراکز در میان استان های کشور دارد.

به گفته معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت، با ساخت و تکمیل 60 مسجد، حسینیه و خانه عالم جدید، تعداد مراکز فرهنگی و مذهبی این بنیاد به بیش از یک هزار و 600 مرکز می رسد.

مهجوری خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در مجموع ساخت و تکمیل بیش از 2 هزار مرکز فرهنگی و مذهبی شامل مسجد، حسینیه، خانه عالم، دارالقرآن، مصلی و حوزه علمیه را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور در دستور کار دارد که از این تعداد بیش از یک هزار و 600 مرکز را ساخته و تکمیل کرده است.

وی با تاکید بر ساخت مراکز فرهنگی و مذهبی اظهار داشت: توجه و رسیدگی به امور فرهنگی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم

ساخت و تکمیل 60 مرکز فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم