مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-03اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی سمنان: نگاه به صنعت گردشگری تغییر کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: نگاه به صنعت گردشگری باید عوض شود؛ زیرا این صنعت، آلایندگی و مزاحمت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته گردشگری در استان سمنان با قدردانی از فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان جاذبه های زیادی دارد و توجه به صنعت گردشگری زمینه ساز توسعه استان است.

وی با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری به آب نیاز ندارد، افزود: نگاه به صنعت گردشگری باید عوض شود؛ زیرا این صنعت، آلایندگی و مزاحمت ندارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: مراوده با دنیا و ورود گردشگر خارجی به کشور، در زمینه معرفی ایران نقشی مؤثر دارد.

همزیستی زیبای جنگل، صحرا، کویر و کوهستان در استان سمنان پیشکسوت طبیعت گردی استان سمنان در این مراسم گفت: در استان سمنان شاهد همزیستی زیبای جنگل، صحرا، کویر و کوهستان هستیم و این استان در زمینه گردشگری بسیار غنی و مرکز اکوتوریسم جهان است.

مجید آشوری با اشاره به اینکه 25 درصد عرصه های زیست محیطی کشور در استان سمنان واقع شده است، افزود: از تمامی ظرفیت های تاریخی و طبیعی استان باید استفاده شود و استان به سمت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی سمنان: نگاه به صنعت گردشگری تغییر کند

رییس اتاق بازرگانی سمنان: نگاه به صنعت گردشگری تغییر کند