مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-03دانش

دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد / کلاس ها مجازی شد


دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی ها، تردد در دانشگاه ممنوع است و کلیه کلاس های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

- دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد / کلاس ها مجازی شد دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی ها، تردد در دانشگاه ممنوع است و کلیه کلاس های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ 11 مهر تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر تصمیم هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی ها، کلیه کلاس های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد / کلاس ها مجازی شد

دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل شد / کلاس ها مجازی شد