مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-03سياسي

آشوب ها باعث فشارهای تحریمی به ملت ایران خواهد شد


اغتشاشات و آشوب های اخیر به هر دلیلی که رخ داده باعث فشارهای تحریمی به ملت ایران خواهد شد و در آینده بهانه ای برای تحریم های بیشتر خواهد شد و کشور از زوایای مختلف اقتصادی آسیب خواهد دید.

- حامد صفیخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: وقوع این اتفاقات طی روزهای گذشته از یک سو قلب دلسوزان نظام و انقلاب را به درد آورد و از سوی دیگر موجب خوشحالی دشمنانی شد که هیچگاه خیرخواه و دلسوز این آب و خاک نبوده گمان می کردند با این آشوب ها کار نظام به پایان می رسد.

وی بیان داشت: جای بسی تاسف است که هر گاه فرصتی پیش می آید تا ساختارهای معیوب کشور اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در فضای منطقی اصلاح شود به سرعت عده ای نادان و مغرض در داخل  فضا را تند و دو قطبی کرده و دعوا را به سمت اصل نظام می کشانند.

 دانشمند برتر جهان با بیان اینکه ملت ایران همواره ثابت کرده اند برای این نظام جان و مال خود را فدا می کنند و این حقیقت را می توان در حضور میلیونی آنان در راهپیمایی به اثبات رساند، تأکید کرد: مشکلات و معضلاتی در جامعه وجود دارد که مردم را به شدت  رنج می دهد و کسی منکر این مشکلات نیست، برخی ساختارها در نظام نیازمند آسیب شناسی و اصلاح هستند، که یکی از این ساختارها اصلاح گشت ارشاد است، چرا که فضای مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب ها باعث فشارهای تحریمی به ملت ایران خواهد شد

آشوب ها باعث فشارهای تحریمی به ملت ایران خواهد شد