مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-03اجتماعي

ترافیک سنگین در پایتخت؛ حمل و نقل عمومی افزایش یابد


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر گفت: افزایش حمل و نقل عمومی برابر با کاهش محسوس ترافیک در تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت در صبح دوشنبه یازدهم مهر ماه 1401 و فعالیت مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک است؛ همچنین بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل ها و در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در پایتخت؛ حمل و نقل عمومی افزایش یابد

ترافیک سنگین در پایتخت؛ حمل و نقل عمومی افزایش یابد