مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-03دانش

طراحی شبکه زنجیره تامین سوخت تجدید پذیر با استفاده از بذر های غیر خوراکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  حسین گیتی نورد دانش آموخته دکترای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح «طراحی شبکه تولید انرژی حاصل از زیست توده با مدلسازی و شبیه سازی مبتنی بر عامل» گفت: - محققان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی شبکه زنجیره تامین سوخت تجدیدپذیر با استفاده از بذر های غیر خوراکی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  حسین گیتی نورد دانش آموخته دکترای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح طراحی شبکه تولید انرژی حاصل از زیست توده با مدلسازی و شبیه سازی مبتنی بر عامل گفت: در طول یک دهه گذشته، تولید انرژی های تجدیدپذیر به منظور کاهش اثرات نامطلوب محیط زیستی و اجتماعی سوخت های فسیلی، به عنوان یکی از نگرانی های اصلی کشور ها مطرح شده است.

وی افزود: در این رابطه، تولید انرژی حاصل از زیست توده می تواند به عنوان یک سوخت تجدیدپذیر مناسب برای جایگزینی با سوخت های فسیلی و سازگار با محیط زیست به عنوان یک راه حل مناسب برای این مسئله مورد استفاده قرار گیرد.

لذا، طراحی بهینه شبکه تولید انرژی حاصل از زیست توده به عنوان مهم ترین تصمیم استراتژیک این زنجیره، نقش اساسی در عملکرد اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی شبکه زنجیره تامین سوخت تجدید پذیر با استفاده از بذر های غیر خوراکی

طراحی شبکه زنجیره تامین سوخت تجدید پذیر با استفاده از بذر های غیر خوراکی