مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-03سياسي

سردار عبداللهی: 300 هزار سرباز در سال جاری آموزش مهارتی دیده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح در جشنواره سرباز جوان که صبح امروز (دوشنبه) در محل این ستاد برگزار شد، - معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح گفت: در سال جاری 300 هزار نفر از سربازان در قالب مهارت آموزی، آموزش دیده اند که این می تواند زمینه اشتغال آن ها را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح در جشنواره سرباز جوان که صبح امروز (دوشنبه) در محل این ستاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت خدمت سربازی در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: خدمت سربازی امری مقدس است و سرباز مهم ترین رکن تأمین امنیت کشور محسوب می شود.

سردار عبداللهی افزود: در همه شرفیابی هایی که فرماندهان ارتش، سپاه، ناجا و… خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند، رهبری در امر سربازی بر تکریم سربازان، با نشاط سازی و آموزشی کردن شرایط سربازی تأکید داشته اند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه تلاش می کنیم تا محیط سربازی همچون یک دانشگاه سبب کسب دانش و معرفت باشد، گفت: در سال جاری 300 هزار نفر از سربازان در قالب مهارت آموزی، آموزش دیده اند و گواهینامه فنی و حرفه ای وزارت کار را دریافت کرده اند که این می تواند زمینه اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عبداللهی: 300 هزار سرباز در سال جاری آموزش مهارتی دیده اند

سردار عبداللهی: 300 هزار سرباز در سال جاری آموزش مهارتی دیده اند