مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-03سياسي

با حضور مادر 4 شهید؛ کتاب «به بهاء خریدند» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نشست روایت مادری با معرفی کتاب به بهاء خریدند روایت داستانی از بانوی صبور و مقاوم، فاطمه عباسی ورده ، مادر شهیدان محمد، علی، احمد و یونس جوادنیا، نوشته طاهره حمزه پور اسدی با حضور بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این مراسم گفت: مادران شهدا با اقتدا به حضرت زینب کبری(س) و مکتب انسان ساز عاشورا، در برابر غم عظیم شهادت فرزندان خود صبر پیشه کردند.

نظری افزود: مادران شهدا زینب وار، مردانی را در دامان خود پرورش دادند که با ایمان به خدا، جانانه در برابر کفر جهانی ایستادگی کردند و جان شیرین خود را فدای انقلاب و ارزش های اسلامی کردند.

وی رمز مقاومت و پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را که بلافاصله بعد از انقلاب نوپای ایران اسلامی و در آغازین سال های پیروزی به وقوع پیوست، بعد از توکل بر خدا و امام عصر(عج) و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب، نقش آفرینی مادران شهدا دانست و بیان کرد: نقش مادران شهدا در تربیت فرزندانی ولایتمدار، شجاع، مخلص و دیندار که مردانه در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مادر 4 شهید؛ کتاب «به بهاء خریدند» رونمایی شد

با حضور مادر 4 شهید؛ کتاب «به بهاء خریدند» رونمایی شد