مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-03اقتصادي

تحقق مطالبات مردمی/روکش آسفالت محور ساوه محمود آباد انجام شد


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اتمام عملیات اجرای روکش آسفالت راه روستایی الوسجرد به طول دو و نیم کیلومتر در شهرستان ساوه خبر داد.

-  سیدجلال میرایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از اتمام عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی الوسجرد به طول دو هزار و 500 متر در شهرستان ساوه خبر داد.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق مطالبات مردم منطقه با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا و به بهره برداری رسید که بزودی اقدامات لازم برای ارتقای ایمنی آن نیز انجام خواهد شد.

خط کشی طول مسیر، تکمیل تابلوهای ایمنی و رفع افتادگی شانه خاکی راه نیز اقداماتی است که بزودی با همکاری ادارات ایمنی و حریم و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه انجام خواهد شد تا کاربران جاده ای از مسیری ایمن بهره ببرند.

وی اظهار داشت: عملیات اجرای روکش آسفالت در محور آوه - جعفریه اززیرگذر آزادراه ساوه-سلفچگان به سمت آوه، طرح دیگری برای ارتقای رویه آسفالتی راه های شهرستان ساوه است که همزمان با پروژه آسفالت جاده الوسجرد شروع شده و در حال حاضر پیمانکار مربوطه مشغول اجرای طرح می باشد.

به گفته رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، اعتبار در نظر گرفته شده بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مطالبات مردمی/روکش آسفالت محور ساوه محمود آباد انجام شد

تحقق مطالبات مردمی/روکش آسفالت محور ساوه محمود آباد انجام شد