مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-03اجتماعي

نوآوری ها به یاری توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری خودرو های برقی می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نسل جدیدی از خودرو ها که آلودگی ندارند و به محیط زیست هم آسیب نمی زنند و تولید آن ها می تواند در کنار پاسخ گویی به نیاز مشتریان و حفظ جان آن ها از مخاطرات و تصادفات به دلیل به کارگیری سیستم های کمک راننده (ADAS) و اتصال پذیری خودروها؛ - طرح های نوآورانه و فناورانه شرکت های دانش بنیان و صاحبان ایده که رونق طراحی و تولید خودرو های برقی را به همراه داشته باشد؛ حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نسل جدیدی از خودرو ها که آلودگی ندارند و به محیط زیست هم آسیب نمی زنند و تولید آن ها می تواند در کنار پاسخ گویی به نیاز مشتریان و حفظ جان آن ها از مخاطرات و تصادفات به دلیل به کارگیری سیستم های کمک راننده (ADAS) و اتصال پذیری خودروها؛ از جان طبیعت هم پاسداری می کند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با هدف گسترش ساخت این خودرو ها در کشور اقدام به حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه و فناورانه ای کرده است که بتواند صنعت خودروسازی را در حرکت به سمت تولید این خودرو ها یاری کند.

همکاری مشترکی میان گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری با مرکز تحقیقات و نوآوری گروه خودروسازی سایپا که در نهایت به ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری ها به یاری توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری خودرو های برقی می آید

نوآوری ها به یاری توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری خودرو های برقی می آید