مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-03سياسي

شورای عالی سیاسی یمن: همه مواضع دشمن در تیررس اهداف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، شورای عالی سیاسی یمن در جدیدترین واکنش درباره احتمال قوی شکست مذاکرات برای تمدید آتش بس در این کشور، - شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیرو های مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوز و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، شورای عالی سیاسی یمن در جدیدترین واکنش درباره احتمال قوی شکست مذاکرات برای تمدید آتش بس در این کشور، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: کشور های متجاوز باید تجاوز و محاصره علیه را یمن را فوراً پایان دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیرو های مسلح یمن در صورت تداوم تجاوز و محاصره دست بسته نخواهند ماند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متعلق به کشور ها متجاوز را در تیررس اهداف خود قرار خواهند داد.

شورای عالی سیاسی به شرکت های نفتی که در کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی فعالیت می کنند، درباره ادامه فعالیت در این کشور ها در صورت تداوم تجاوز و محاصره هشدار داد و افزود: به شرکت های دریانوردی هشدار می دهیم که از حرکت به سوی شرکت های نفتی وابسته به کشور های متجاوز اجتناب کنند تا در معرض خطر قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی سیاسی یمن: همه مواضع دشمن در تیررس اهداف است

شورای عالی سیاسی یمن: همه مواضع دشمن در تیررس اهداف است