مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-03فرهنگي

سه روستای همدان در جمع برگزیدگان جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب»


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: سه روستا از استان همدان از میان 285 روستا در سراسر کشور در جمع 10 برگزیده هشتمین جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب سه روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان، ویان در شهرستان کبودراهنگ و شاهنجرین در شهرستان درگزین به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: دو روستای اشترمل و قدس در جمع برگزیدگان و روستای شاهنجرین در  بخش روستای استمرار که فعالیت مستمر کتابخوانی دارد قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: استان همدان همواره در سال های گذشته نیز در جمع برگزیدگان قرار گرفته و کتابداران کتابخانه های عمومی این روستاها مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان این دوره جشنواره 285 روستا از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده و آثار و فعالیت های خود را به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد با بررسی آثار رسیده، 52 روستا به مرحله داوری ملی رسیدن که پس از فرآیند داوری مجدد 10 روستا به عنوان روستای برگزیده انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه روستای همدان در جمع برگزیدگان جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب»

سه روستای همدان در جمع برگزیدگان جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب»