مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-03سياسي

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: 300 هزار سرباز در سال جاری آموزش مهارتی دیده اند


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سال جاری 300 هزار نفر از سربازان در قالب مهارت آموزی، آموزش دیده اند و گواهینامه فنی و حرفه ای وزارت کار را دریافت کرده اند که این می تواند زمینه اشتغال آن ها را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده در امر سربازی بر تکریم سربازان، با نشاط سازی و آموزشی کردن شرایط سربازی تأکید داشته اند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه تلاش می کنیم تا محیط سربازی همچون یک دانشگاه سبب کسب دانش و معرفت باشد، تصریح کرد: در سال جاری 300 هزار نفر از سربازان در قالب مهارت آموزی، آموزش دیده اند و گواهینامه فنی و حرفه ای وزارت کار را دریافت کرده اند که این می تواند زمینه اشتغال آن ها را فراهم کند.

وی ادامه داد: باید از فرصت سربازی استفاده کرد.

سربازانی که در طول خدمت شان به کاری مشغول هستند، این کار و فعالیت در واقع برای آن ها یک حرفه و مهارت محسوب می شود و در نهایت می توانند این سابقه را از یگان مربوطه کسب کنند و اگر در همان حرفه می خواهند ادامه فعالیت دهند، از این سابقه بهره مند شوند.

سردار عبداللهی با تأکید بر اهمیت حفظ حقوق سربازی، تصریح کرد: سربازان فرزندان این ملت هستند و تمام تلاش ما این است که شأن و جایگاه سرباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: 300 هزار سرباز در سال جاری آموزش مهارتی دیده اند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: 300 هزار سرباز در سال جاری آموزش مهارتی دیده اند