مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-03بين الملل

عملیات مقاومتی در کرانه باختری تشدید شد / شهادت دو فلسطینی در رام الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع رسانه ای از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش برای انجام عملیات زیر گرفتن صهیونیست ها با خودرو در نزدیک رام .

- منابع فلسطینی از انجام عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در اردوگاه الجلزون در رام الله و شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع رسانه ای از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش برای انجام عملیات زیر گرفتن صهیونیست ها با خودرو در نزدیک رام الله واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود: یک خودرو حامل جوانان فلسطینی سحرگاه امروز دوشنبه در حالی که تلاش می کرد تا گروهی از نظامیان اسراییلی را حین انجام مأموریت در منطقه ای نزدیک به اردوگاه الجلزون زیر بگیرد، هدف تیراندازی قرار گرفت.

منابع نزدیک به خانواده های دو شهید فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پیکر های این دو شهید به نام های خالد الدباس و باسل بصبوص را گروگان گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مقاومتی در کرانه باختری تشدید شد / شهادت دو فلسطینی در رام الله

عملیات مقاومتی در کرانه باختری تشدید شد / شهادت دو فلسطینی در رام الله