مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-03اجتماعي

افزایش 30 درصدی بار ترافیک کرج با بازگشایی مراکز آموزشی


نوری زاده رییس پلیس راهور کرج گفت: حجم بار ترافیکی کرج با بازگشایی مدارس و تمامی مراکز آموزشی نسبت به سال گذشته 30درصد افزایش یافته است.

- حسن نوری زاده، رییس پلیس راهور کرج در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه با بازگشایی مدارس پس از 2 سال دوری افزایش حجم ترافیک قابل پیش بینی بود، اظهار کرد: در هفته اول بازگشایی مدارس ما 20درصد افزایش بار ترافیکی داشتیم.

  وی با اشاره به اینکه از تمامی مراکز آموزشی و دانشگاه ها بازگشایی شدند، افزایش بار ترافیک ما به 30درصد رسید، گفت: از دیروز 30 درصد بار ترافیکی به معابر ما اضافه شده و دیروز حجم بار ترافیک سنگینی در سطح معابر داشتیم.

نوری زاده با بیان اینکه یک تا یک و نیم ساعت پیک ترافیکی صبحگاهی ما است، افزود: این حجم ترافیک با 30 درصد افزایش و در برخی معابر بیشتر از 30 درصد و در برخی دیگر کمتر است.

وی با اشاره به اینکه ما با تمام تلاش اجازه ندادیم گره های ترافیکی در شهر ایجاد شود، تصریح کرد: تا به این لحظه نتوانستیم سرویس های مدارس به نحو احسن ساماندهی کنیم، اگر سرویس مدارس ساماندهی شود 10 درصد این تراکم کاهش پیدا می کند.

  نوری زاده در خصوص دور برگردان رجایی شهر، گفت: دور برگردان رجایی شهر موقتا در یک تایمی به دلیل موارد خاص بسته می شد اما الان محدودیتی ندارد و باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی بار ترافیک کرج با بازگشایی مراکز آموزشی

افزایش 30 درصدی بار ترافیک کرج با بازگشایی مراکز آموزشی