مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-03سياسي

رانت بازی عده ای سبب واردات ماشین های صنعتی و معدنی بدون تعرفه شد


غلامرضا شریعتی اندراتی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره معافیت ماشین آلات مورد نیاز واحد های صنعتی و معدنی از پرداخت حقوق گمرکی بر اساس ماده 119 قانون امور گمرکی و افراط و تفریط هایی که در زمینه .

- عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: طی چندین دهه قبل واردات ماشین آلات به توسعه صنعتی کشور منجر نشده، چرا که برخی با استفاده از رانت های موجود از این واردات سود های کلان می برند و دانشی هم منتقل نمی شود.

غلامرضا شریعتی اندراتی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره معافیت ماشین آلات مورد نیاز واحد های صنعتی و معدنی از پرداخت حقوق گمرکی بر اساس ماده 119 قانون امور گمرکی و افراط و تفریط هایی که در زمینه واردات این ماشین آلات به کشور انجام شده گفت: مقام معظم رهبری در سیاست های ابلاغی کلی نظام، بهره برداری از معادن را به عنوان یکی از درآمد های پایدار کشور به مسئولین ابلاغ کرده اند.

واقعیت این است که ما در بحث ماشین آلات استحصال معدن عقب افتادگی های جدی داریم، ماشین آلات موجود در بخش معادن کم بوده و کیفیت پایینی دارند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه بیان کرد: ما برای حداکثر بهره برداری از معادن و کاهش هدررفت منابع، بالاجبار باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت بازی عده ای سبب واردات ماشین های صنعتی و معدنی بدون تعرفه شد

رانت بازی عده ای سبب واردات ماشین های صنعتی و معدنی بدون تعرفه شد