مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 07:472022-10-03سياسي

آماده سازی شرایط دانشگاه برای برگزاری میزهای گفتگو


به زودی با فراهم شدن شرایط میزهای گفتگو، کرسی های آزاداندیشی و روش ­های مناسب دیگر برای مباحثات پیرامون مسائل روز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علم و صنعت، در پی بروز ناآرامی های اخیر، دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه ای خطاب به دانشجویان، مواردی را در جهت رفع نگرانی ها و تنویر افکار عموم دانشجویان تبیین کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: به نام خدا دانشجویان عزیز دانشگاه علم و صنعت ایران  باسلام؛ دانشگاه وظیفه خود می ­داند هرآنچه را که ممکن است موجب بروز دغدغه و ناآرامی ­های فرهنگی شما دانشجویان گرانقدر در این محیط علمی شود، پیگیری و بررسی نماید و با اطلاع رسانی به هنگام، بستری آرام برای شتاب بخشی به حرکت کاروان علمی و آموزشی را فراهم گرداند.

اکنون در همین راستا لازم می ­داند موارد زیر را جهت رفع برخی نگرانی ­ها و تنویر افکار عمومی به اطلاع برساند: 1- دانشگاه مرجع پرورش و توانمندسازی نیروهای جوان و آماده سازی آنها به عنوان فعالان پیش­ران برای حرکت جامعه به سوی تعالی و سعادت است.

از این رو نه تنها نباید تحت تأثیر عوامل بیرونی، قافله علم آموزی را در حرکت شتابان خود باز دارد، بلکه باید به عنوان عامل تأثیرگذار با تجهیز به علم و دانش و رفع هرآنچه که ممکن است مانع تحقق این مقصود شود، نقش مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شرایط دانشگاه برای برگزاری میزهای گفتگو

آماده سازی شرایط دانشگاه برای برگزاری میزهای گفتگو