مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-02سياسي

21 مدرسه تخریبی تنگستان نوسازی می شود


مقدمات نوسازی 21 مدرسه تخریبی شهرستان در طی یک بازه زمانی سه سال طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، احمد لطفی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فوت خانم مهسا امینی و تحریف سازی که برخی افراد معاند و جاهل دارند، هر روز دارد واقعیت ماجرا تحریف می شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه جایگاه های مدیریتی که در اختیار ما واگذار شده یک امانتی ست که از رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان و از خودگذشتگی به ما واگذار شده است، گفت: قدمات نوسازی 21 مدرسه تخریبی شهرستان در طی یک بازه زمانی سه سال طراحی شده است.

لطفی افزود: ساختمان اداری آموزش و پرورش نیز در حال ساخت و تکمیل است و نمازخانه مدارس نیز مورد توجه و تاکید مدیران آموزش و پرورش باشد و زمینه ای ایجاد شود تا نماز جماعت در مدارس برپا شود.

وی ادامه داد: وضعیت سخت افزاری و مدارس تخریبی آموزش و پرورش شهرستان با کمبودهایی مواجه هست که در سال اول دولت زمینه ای فراهم شده و برخی مدارس نوسازی شده اند.

فرماندار تنگستان بیان داشت: در هفته دولت قریب به یک هزار و 80 میلیارد تومان پروژه داشتیم و در این یک سال گذشته در برخی از حوزه ها نسبت به گذشته با آماری چند برابری مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 مدرسه تخریبی تنگستان نوسازی می شود

21 مدرسه تخریبی تنگستان نوسازی می شود