مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 20:372022-10-02اقتصادي

اجرای 30 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سمنان


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان از اجرای 30 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر در استان سمنان 30 پروژه گردشگری در دست ساخت بوده و یک هزار و 600 میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است و تکمیل این طرح ها زیرساخت های گردشگرپذیری را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

وی بیان کرد: اجرای طرح های گردشگری استان زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 300 نفر را فراهم کرده و بهره برداری از این پروژه ها، ظرفیت گردشگر پذیری استان سمنان را افزایش می دهد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان افزود: پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان در کنار توان خوب گردشگرپذیری توانسته اند ظرفیت های استان را نیز تقویت کنند که در این ارتباط همراهی خوب مسؤولان را شاهد هستیم.

قاسم زاده گفت: این طرح ها دارای پیشرفت خوبی هستند و پس از بهره برداری یک هزار و 338 تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل ایجاد هتل، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم گردی، تأسیسات اقامتی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سمنان

اجرای 30 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سمنان