مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 20:372022-10-02حوادث

کشف 151 فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس


با اجرای چهار طرح مبارزه با سرقت در کرمان 35 سارق دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت : این طرح های ضربتی مبارزه با سرقت طی شهریور امسال با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ یدا.

حسن پور افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی گسترده در اجرای این طرح ها 151 فقره سرقت شامل 34 فقره سرقت موتورسیکلت، 44 فقره سرقت منزل، 9 فقره سرقت اماکن دولتی، 32 فقره سرقت اماکن خصوصی و 32 فقره قطعات و لوازم داخل خودرو کشف شد و 35 سارق به چنگ پلیس افتادند.

وی تصریح کرد: روند شناسایی مال باختگان و تحویل اموال سرقتی به آنان در حال انجام است.

بنابراین گزارش،فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز گفت :در عملیات های رده های انتظامی شهرستان کرمان 21 فقره سرقت سیم برق کشف شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: نیروهای انتظامی این شهرستان در زمینه مقابله با سرقت و کشف سرقت های به وقوع پیوسته در حوزه استحفاظی خود ، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند که در این خصوص ماموران طی 24ساعت گذشته 21 فقره سرقت سیم را کشف و 9 سارق را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند .

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه سرقتی هنگام گشت زنی هدفمند پلیس،خاطرنشان کرد: بیشتر اموال سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 151 فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس

کشف 151 فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس