مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-02سياسي

طرح مجلس برای مقابله با صید ترال تدوین می شود


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از تدوین پیش نویسی طرحی در این کمیسیون برای مقابله با صید ترال خبر داد.

- ذبیح الله اعظمی ساردویی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز(یکشنبه، 10 مهر) این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون سه موضوع مطرح شد؛ یکی، موضوع برای بررسی، به کمیسیون کشاورزی ارسال کرده است.

 سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در توضیح موضوع دوم مورد بررسی در این کمیسیون گفت: گزارش پژوهشکده فضایی کشور درباره توانایی های این مجموعه در خدمت به بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی نیز بررسی شد، یکی از برنامه های پژوهشکده فضایی این است که می تواند میزان تولید را تخمین بزند که این مسئله می تواند به پیش بینی میزان تولیدات محصولات زراعی کمک ویژه ای داشته باشد.

اعظمی ادامه داد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران ماهواره خیام را در مدار قرار داد، این مسئله می تواند به بخش محیط زیست کمک کند و همچنین می توان از صنعت فضایی در جهت کاهش خسارات احتمالی سیلاب ها و بارندگی های مخرب استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از پژوهشکده فضایی بازدید کنند و در جریان مسائل قرار گیرند و در صورتی که قانع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای مقابله با صید ترال تدوین می شود

طرح مجلس برای مقابله با صید ترال تدوین می شود