مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-02سياسي

موافقت دولت باتأمین اعتبار لازم برای رفع مشکل آب استان اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئت وزیران در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، - هیئت وزیران در جلسه امروز (یک شنبه) با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئت وزیران در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، موضوع تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان، در دستور کار دولت قرار گرفت.

دولت همچنین با توجه به انقضای مهلت سه ساله قانونی مندرج در تبصره (1) ماده (14) قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی در خصوص تعیین مبالغ جزای نقدی ناظر به تخلفات ناشران اوراق بهادار، نهادهای مالی و تشکل های خود انتظام و مدیران آنها، پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تعیین مبالغ مذکور را به تصویب رساند.

بر این اساس حداقل جریمه نقدی مندرج در ماده (14) قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی، مبلغ یکصد میلیون ریال و حداکثر میزان آن مبلغ 10 میلیارد ریال تعیین می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت باتأمین اعتبار لازم برای رفع مشکل آب استان اصفهان

موافقت دولت باتأمین اعتبار لازم برای رفع مشکل آب استان اصفهان