مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 19:522022-10-02اقتصادي

تحقق 60 هزار فرصت شغلی در استان تهران طی شش ماه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: براساس صحت سنجی سامانه وزارت کار و بررسی های سازمان تامین اجتماعی، در شش ماهه اول سال حدود 58 درصد از تعهد خود را که بیش از 60 هزار فرصت شغلی است محقق کردیم که هشت درصد بیشتر از تعهد بوده است.

- حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه جلسه تسهیل موانع تولید استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تهران اظهار کرد: امروز در جلسه 13 طرح مورد بررسی قرار گرفت که پنج مورد آن مربوط به مشکلات تأمین اجتماعی و مابقی آن ها درباره مسائل مربوط به شبکه بانکی بود که همه آن ها تصمیم گیری و حل و فصل شد.

وی گفت: 36 طرح نیز از محل منابع داخلی بانک ها امروز به ارزش سه هزار میلیارد ریال معرفی شد که بایستی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درخصوص حمایت از طرح های تولیدی تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال برای دو هزار طرح جهت حمایت از تولید حدود 32 هزار میلیارد تومان پرداختی داشتیم.

عسگری افزود: ما در سال حدود صدهزار میلیارد تومان پرداختی به تولیدکننده ها داریم و امسال در شش ماهه اول حدود 32 هزار میلیارد تومان به تولید کننده ها پرداخت کردیم و البته با در نظر گرفتن این نکته که بسیاری از بانک ها به علت اختلال شبکه نتوانستند آمار خود را وارد کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 60 هزار فرصت شغلی در استان تهران طی شش ماه

تحقق 60 هزار فرصت شغلی در استان تهران طی شش ماه