مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-02سياسي

وساطت نهاد رهبری در دانشگاه ها برای آزادی دانشجویان


معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد: بسیاری از دانشجویان بازداشتی در جریان درگیری های اخیر با وساطت این نهاد و وزارت علوم آزاد شده اند و تعداد دانشجویان همچنان در بازداشت بسیار محدود و حداکثر 15 نفر است که پرونده آنها در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فاطمی پور افزود: طبق گزارش های دریافتی تعدادی از بازداشتی های اغتشاشات اخیر در خارج از دانشگاه ها از دانشجویان بوده اند و تلاش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و وزارت علوم این است که تا حد امکان با وساطت و میانجی گری دانشجویان باقیمانده در بازداشت که در اغتشاشات و خرابکاری ها نقش جدی نداشتند با دعوت از خانواده های آنها با وثیقه و پذیرش کفالت و تعهد آزاد شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی و آخرین آمارها از دانشجویان بازداشتی، بیشتر این دانشجویان آزاد شده اند و تعداد محدود باقیمانده مواردی هستند که مسایل دیگری در خصوص آنها وجود دارد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: ممکن است دانشجویی در تخریب، آسیب رساندن و آتش زدن اماکن عمومی یا خصوصی و رفتارهای ساختار شکنانه نقش داشته است که برای تعیین تکلیف خساراتی که احیانا این دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وساطت نهاد رهبری در دانشگاه ها برای آزادی دانشجویان

وساطت نهاد رهبری در دانشگاه ها برای آزادی دانشجویان