مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-02سياسي

قالیباف چرا با پایداریچی ها درافتاده است؟


اختلاف میان قالیباف و پایداری ها تازگی ندارد، اما به نظر می رسد بعد از اتفاقات این روزها در فضای سیاسی و اجتماعی این اختلافات تشدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، قالیباف که سردمدار نواصولگرایان است بعد از ناآرامی هایی که پس از فوت مهسا امینی در کشور ایجاد شد بر لزوم اصلاح گشت ارشاد تاکید کرد، اما پایداری ها نه تنها به اصلاح روند فعلی گشت ارشاد اعتقادی ندارند، بلکه معتقدند نباید به دلیل خطای یک فرد کل مجموعه را زیر سوال برد.

همچنین محمدباقر قالیباف اخیرا در جمع مسوولان تشکل های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: متاسفانه گرفتار کسانی شده ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده اند، درد نکشیده اند و کاری هم نکرده اند و فقط هوار کشیده اند و این درحالی است که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده ایم.

این سخنان رییس مجلس نخستین حمله او به این گروه نبود.

او پیش از این در تیرماه سال جاری در یک سخنرانی آتشین گفته بود: بنا نیست ما تنبلی کنیم، دهان مان را باز کنیم، هر حرف نپخته ای را به زبان بیاوریم و اسم خودمان را بگذاریم انقلابی.

به قول حضرت آقا، سوپرانقلابی.

سوپرانقلابی ها چه کسانی هستند؟ حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا که از افراد نزدیک به محمدباقر قالیباف محسوب می شود، در گفت وگو با دنیای اقتصاد با تاکید بر تشدید اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف چرا با پایداریچی ها درافتاده است؟

قالیباف چرا با پایداریچی ها درافتاده است؟