مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-02سياسي

ایجاد 300 هزار اشتغال توسط کمیته امداد در سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی فیروزآبادی در مراسم امضای تفاهم نامه کمیته امداد و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با اشاره به مسئولیت کمیته امداد برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در سال جاری گفت: - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته 300 هزار اشتغال توسط این نهاد ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی فیروزآبادی در مراسم امضای تفاهم نامه کمیته امداد و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با اشاره به مسئولیت کمیته امداد برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در سال جاری گفت: سال گذشته 300 هزار اشتغال توسط این نهاد محقق شد.

وی با اشاره به نظارت کمیته امداد بر طرح های اشتغال مددجویان افزود: در حال حاضر یک میلیون طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بر انجام مشاوره و آسیب شناسی برای طرح های اشتغال مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل تاکید کرد و ادامه داد: تجلی موفقیت مشاغل مددجویان، ارتقای سطح درآمد آنان است که با تزریق نوآوری و فناوری به پایداری و دوام بالاتر می رسد.

فیروزآبادی جریان دانش بنیان را اولویت کمیته امداد در حوزه اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از پهپاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 300 هزار اشتغال توسط کمیته امداد در سال گذشته

ایجاد 300 هزار اشتغال توسط کمیته امداد در سال گذشته