مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-02سياسي

چرا خط آمریکا مایل به پایان آشوب نیست؟


این بار جناح خاصی که ربع قرن است سودای واژگونی نظام را دارد و چه در قدرت بوده و چه خارج از آن همواره دنبال جنجال و آشوب آن هم با شعار صلح و اصلاح(!) بوده، - خبرگزاری فارس؛ یادداشت- محمد مهدی تقوی: اگر بخواهیم از ایران بگوییم، طبیعی ترین تصویر این است که امروز در نقطه ای ایستاده که 3 قرن در آن نبوده است.

از 300 سال پیش بدین سو، هر گاه جنگی رخ داد، بخشی از این خاک را به یغما بردند و گاه به دلیل ضعف پادشاهان و گاه به علت ناتوانی آنها، سرزمین های بسیاری از دست رفت.

ایران 300 سال پیش 2 برابر مساحت فعلی بود.

در آخرین موارد حاتم بخشی رضا آلاشتی و پسر نگونبختش موجب از دست رفتن رشته کوه های آرارات و تقدیم آن به روز خیلی پیگیرتر به دنبال آن هستند.

جریان موسوم به اصلاح طلب هنوز بعد از 25 سال به این درک ساده نرسیده که ملت ایران پای نظام سیاسی شان ایستاده اند و هیچ جناحی قادر نخواهد بود آنگونه که آمریکا می خواهد ایران را ایرانستان کند.

در عین حال باید این واقعیت را جدی گرفت که دشمن به فرمولی در مواجهه با ایران رسیده است که به زعم خود، آن را کارساز می داند: فشار هم زمان اقتصادی و امنیتی .

محور شیطانی غربی ـ عبری ـ عربی با خود می گوید تحریم های اقتصادی را با اغتشاش در خیابان های ایران ترکیب می کنیم تا تهران به خود مشغول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خط آمریکا مایل به پایان آشوب نیست؟

چرا خط آمریکا مایل به پایان آشوب نیست؟