مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-02دانش

هتاکی دانشجویان سوء استفاده کننده به اساتید دانشگاه علامه طباطبایی


مردانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز در حدود 150 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با سر دادن شعار هایی خواستار آزادی دانشجویان بازداشتی شدند و این در حالی است که در تجمع دیروز .

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در تجمعی که امروز با حضور 150 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه برگزار شد برخی از دانشجویان سوء استفاده کننده با سر دادن شعار های هتاکانه به اساتید مشغول به تدریس در کلاس ها اهانت کردند.

مردانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز در حدود 150 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با سر دادن شعار هایی خواستار آزادی دانشجویان بازداشتی شدند و این در حالی است که در تجمع دیروز نیز دانشجویان معترض همین مطالبه را مطرح کرده و مطالبه آن ها نیز مورد حمایت بسیج دانشجویی قرار گرفت به گونه ای که با پیگیری های صورت گرفته هفت نفر از دانشجویان بازداشتی آزاد شدند و روند آزادی مابقی دانشجویان نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در تجمع امروز تعداد کمتری از دانشجویان در مقایسه با تجمع دیروز حضور یافته بودند، افزود: در تجمع امروز برخی از دانشجویان سوء استفاده گر با شعار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکی دانشجویان سوء استفاده کننده به اساتید دانشگاه علامه طباطبایی

هتاکی دانشجویان سوء استفاده کننده به اساتید دانشگاه علامه طباطبایی