مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:372022-10-02سياسي

صنعاء خطاب به سازمان ملل: فریب وعده های دروغین را نمی خوریم


اعضای شورای عالی سیاسی یمن تأکید کردند که ملت یمن، فریب وعده های دروغین را نمی خورد و قادر است درآمدهای نفتی و گازی خود را که ائتلاف سعودی غارت می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعضای شورای عالی سیاسی گزارش داد، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن، اعضای این شورا را در جریان جزییات موارد پیشنهادی درباره آتش بس و موانعی قرار داد که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی بر سر راه آتش بس ایجاد می کند تا تعهدی به مسائل بشردوستانه مانند پرداخت حقوق و بازگشایی فرودگاهها و بندرگاهها نداشته باشد.

این شورا همچنین کلیات و مسائل اساسی مربوط به مرحله آینده را تعیین کرد و خبر داد که گزینه های مختلف را که متناسب با مرحله جدید باشد، بررسی خواهد کرد؛ مرحله ای که معلول رفتار ائتلاف مزدور خواهد بود.

شورای عالی یمن تأکید کرد که اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهد داد؛ به نحوی که بتواند منافع عالی ملی و جانفشانیهای ملت یمن را حفظ کند و اجازه نخواهد داد که آتش بس به هدفی تبدیل شود که صرفا ابزاری برای رسیدن به توافق نهایی باشد.

این نهاد همچنین از اینکه سازمان ملل برگه ای ارائه کرده است که شامل مطالبات ملت یمن نیست و به فرآیند صلح نیز ختم نمی شود، انتقاد و تأکید کرد، ملت یمن، فریب وعده های دروغین را نمی خورد و قادر است درآمدهای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء خطاب به سازمان ملل: فریب وعده های دروغین را نمی خوریم

صنعاء خطاب به سازمان ملل: فریب وعده های دروغین را نمی خوریم