مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-02سياسي

منشا اصلی این اغتشاشات موضوعی به نام رسانه زدگی بود


صادق کیانژاد امیری فعال فرهنگی و جهادی و نویسنده کتاب های مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم محمود رادمهر، کتاب صدای پاروها و کتاب یادگار ابراهیم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، اظهار کرد: منشا اصلی این اغتشاشات موضوعی به نام رسانه زدگی بوده؛ به نوعی نشناختن رسانه، مبدا و منشا بروز حوادث اخیر از این مقوله است.

وی افزود: عده ای از این افراد خبری را شنیدند و بدون اینکه این خبر صحت و سقم آن مشخص شود در رسانه به آن پرداختند و با همان رسانه به آن خبر دامن زدند.

این فعال فرهنگی و جهادی اضافه کرد: به جای اینکه راستی آزمایی شود، با دامن زدن به آن خبر دروغ موجبات دامن زدن همان رسانه ها و کشیده شدن اعتراضات به داخل جامعه و خیابان به آشوب و اغتشاشات، صدمات به اموال عمومی، ایجاد بی نظمی و اختلال در زندگی عادی که در جامعه رواج داشت، تبدیل شد.

این نویسنده بیان کرد: موضوع مهم اینکه اگر خبری به شما رسید باید در رابطه با آن خبر تحقیق کنید که درست هست یا خیر و خواص جامعه در این مورد بی مسؤولیتی کردند و مسؤولانه به موضوع فوت مهسا امینی پرداختند و اعتراض کردند در حالی که هنوز موضوعی مشخص نشده بود و باید صبر می کردند.

کیانژاد امیری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به هیچ وجه بی مسؤولیتی در اظهارنظر خودمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشا اصلی این اغتشاشات موضوعی به نام رسانه زدگی بود

منشا اصلی این اغتشاشات موضوعی به نام رسانه زدگی بود