مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-02اقتصادي

رفتار عجیب سهامداران در بورس/ واریز 500 میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه


مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: براساس پیگیری انجام شده، صندوق توسعه ملی امروز یکشنبه مبلغ 500 میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه باز هم در روند نزولی قرار گرفته و همین مساله نیز باعث شده است، سهامداران ترجیح بدهند، از بازار سرمایه خارج شوند.

بسیاری از کارشناسان وضعیت بازار را را از نظر بنیادی بسیار ارزنده می دانند و از نظر تکنیکالی قیمت اکثر سهم ها را در کف می دانند.

افزایش ریسک های موجود در بازار به دلیل افت قیمت کالایی ها یا فلزات اساسی در بازارهای جهانی به همراه ریسک های بیرونی همچون مسائل سیاسی و اجتماعی سهامداران را هیجان زده کرده تا به فروش های سنگین اقدام کنند.

به طوری که این مطلب دوباره در بازارهای مالی تداعی شده است که افراد از ترس مرگ خودکشی می کنند.

* ممکن است سطح حمایتی بازار شکسته شود رضا گلستانی خواه، کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: تا سهامداران دست از فروش در قیمت های زیر عدد 30 در rsi، برندارند، بازار سهام با همین وضعیت آشفته دست و پنجه نرم خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از اهالی بازار سرمایه منتظر هستند تا تعیین تکلیف بودجه 1402 مشخص شود و بعد از آن نسبت به ورود به بازار تصمیم بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار عجیب سهامداران در بورس/ واریز 500 میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه

رفتار عجیب سهامداران در بورس/ واریز 500 میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه