مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-02اقتصادي

سند جامع طرح های توسعه ای آب اردبیل تهیه و تدوین شود


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: ضرورت دارد سند برنامه جامع طرح های توسعه ای شرکت در استان به سرعت تدوین و تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل، با اشاره به اینکه ارتقا سطح خدمات یکی از سیاست های مهم این شرکت است اظهار کرد: افزایش بهره وری و اثربخشی و در نهایت ارائه خدمات شایسته به مردم باید اصلی ترین رویکرد تمامی معاونت ها، مدیران و کارکنان این شرکت است.

وی آینده نگری و آینده پژوهی را یکی از مولفه‎های مهم جهت هرگونه برنامه ریزی و تصمیم گیری ها دانست و افزود: ضرورت دارد سند برنامه جامع طرح های توسعه ای شرکت در استان به سرعت تدوین و تهیه شود.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: برون سپاری خدمات غیر حاکمیتی، یکپارچه سازی سامانه ها و چابکسازی فرایندها از موضوعاتی است که به دنبال عملیاتی سازی آن در چهارچوب قانون هستیم.

حیدری گفت: نظام مند کردن و شفاف سازی خدمات، برنامه ریزی جهت مدیریت و کاهش هزینه ها و حفظ و حراست از اموال و املاک بیت المال باید مدنظر تمامی سطوح مدیریتی این شرکت قرار گیرد.

پایان پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع طرح های توسعه ای آب اردبیل تهیه و تدوین شود

سند جامع طرح های توسعه ای آب اردبیل تهیه و تدوین شود