مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-02سياسي

مروری بر اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در طرح ملی دریاچه ارومیه


با اتمام دوره همکاری دانشگاه صنعتی شریف با طرح ملی دریاچه ارومیه، استاد دانشگاه صنعتی شریف و مدیر سابق برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای این دریاچه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزای فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی شریف،  مسعود تجریشی  استاد دانشگاه صنعتی شریف و مدیر سابق برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای این دریاچه در این زمینه گفت: گنجینه ارزشمندی از دانش بومی در موضوع مدیریت یکپارچه آب و محیط زیست شکل گرفته که دانشگاه صنعتی شریف بعد از اتمام مسئولیت و فراغت از امور جاری طرح ملّی نجات دریاچه ارومیه، اکنون فرصتی ارزشمند برای مستندسازی و انتقال تجارب به دست آورده است.

به همین منظور، تلاش خواهیم داشت در قالب طرح تحقیقاتی دریاچه ارومیه ضمن انتقال تجارب به دست آمده به سایر حوضه های آبریز، نسبت به، به روز نگه داشتن دانش اندوخته شده از طریق رصد حوضه آبریز دریاچه ارومیه اقدام کنیم.

- برنامه احیای دریاچه ارومیه را در کشور با نام دانشگاه صنعتی شریف می شناسند.

در پازل کلان احیای دریاچه ارومیه، دانشگاه صنعتی شریف در کجا قرار داشته و چه کارهایی انجام داده است؟ برای پاسخ دادن به این پرسش، ابتدا باید برگردیم به سال 1392 یعنی زمانی که رییس جمهور وقت در کارزار انتخاباتی خود به مردم قول دادند که در صورت پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در طرح ملی دریاچه ارومیه

مروری بر اقدامات دانشگاه صنعتی شریف در طرح ملی دریاچه ارومیه