مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:372022-10-02اقتصادي

تهدید امنیت غذایی مردم توسط اغتشاشگران


رییس شورای تامین دام کشور با اشاره به تأثیر ناامنی اقتصادی بر مراودات تجاری با کشورها، گفت: عده ای که در جامعه دست به اقدامات هنجارشکنانه می زنند و آشوبگری می کنند، - منصور پوریان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره اغتشاشات اخیر در کشور که از سوی عده ای خاص مدیریت می شد، اظهار کرد: نخستین آسیب بروز اغتشاشات و آشوبگری در جامعه، به قشر فعالان اقتصادی که به حرکت در آورنده چرخ اقتصاد کشور و تامین کننده سفره مردم هستند، وارد می شود.

رییس شورای تامین دام کشور تاکید کرد: افرادی که ناآگاهانه دست به چنین تحرکات و آشوب های خیابانی زده اند از آینده کارشان مطلع نیستند زیرا نظیر تیری است که به جسم سخت می خورد و دوباره به طرف خودش بر می گردد.

به گفته این فعال اقتصادی، در هر کشوری مردم تلاش می کنند که با همکاری دولت، آرامشی را برای فعالیت اقتصادی کشورشان فراهم کنند اما اکنون اغتشاشگران خلاف این واقعیت عمل می کنند و دیر یا زود دود آن به چشم خودشان و ملت می رود.

وی با بیان اینکه هر فعالیت اقتصادی در کشور نیازمند امنیت و آرامش است، گفت: اکنون بخش زیادی از برنامه های فعالان اقتصادی کشور به دلیل مسایل پیش آمده اخیر در کشور کند یا متوقف شده است و همه اینها روزانه میلیاردها تومان به کشور خسارت می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید امنیت غذایی مردم توسط اغتشاشگران

تهدید امنیت غذایی مردم توسط اغتشاشگران